Fredag


Daisy Lowe

God morgon! vaknade precis, asså det här är inte bra, inte bra alls, eftersom min
lektion började för 16 min sen, men nästa vecka är VTFF och Nu har jag lovat mig
själv att INTE Miss en enda lektion 4 veckor framåt. Sen kanske jag kan börja skippa de
onödiga :P hhaa. Nej men ska fixa mig nu, käka lite frulle och sen dra till skolan för jag måste
lämna in en trafik uppg, min o 2 tills stora trafik uppg. Juste idag åker min vän Alice till Thailand
vad skönt :D, hade ju onte varit fel att få åka dit. Sen idag ska jag köpa skorna från H&M, dock är
de så höga att skorna se så smår ut, se ur som jag typ går med klossar på fötterna :P, men
jag gillar dom ändå så de ska bli mina :). Nu ska jag fixa frulle, Peace out!

Kommentarer
Postat av: Peanut Buddha

sv: Ja, eller hur! Skitkul :)

Postat av: anna

åh superfina bilder på henne!

2009-01-16 @ 12:40:00
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: jaa visst va den sööt :)

fick du tag i Maria sen?

2009-01-16 @ 13:44:17
URL: http://baralina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback