Hasta La Vista.. Metallica

Haha hoppas det stavas så :P.

Nej men jag mejlade ticnet pga att jag inte kunde hämta ut min metallica biljett
och jag dör, gissa va det säger, de säger att biljetten vart makulerad och betalades aldrig.
Ja trodde ju att den hade betalats eftersom den kom på "mina betalda bokningar" i ticnet
men jag kunde liksom aldirg kolla det eftersom jag betalade med fasters kort ju :O.

Ja men jag ska se Metallica iaf, så nu har jag iaf 625 kr kvar så ska jag lägga till de dubbla
för det är det priset ligger på nu för jag ska ha en bra plats!. Jag fattar inte att jag kan ha en sån otur
och fuck ticnet!  Fan för dom!.

I HATE TICNET.SE


I will see you guys!



Vet ni att för nån dag sen drömde jag att jag träffade metallica men min kamera ville inte funka
och jag fick inte heller ta kort på dom med min kamera för då skulle de bli upptäckta och
alla skulle bli som galna och dra i dom, men jag skulle få ta kort tillsammans med dom fast med
deras kamera, sen skulle bilden hamna på internet. Vilken underbar dröm!
jag stog liksom där mellan James och Krik!.

Men det var ju bara en dröm :(

Kommentarer
Postat av: Alice

nee.. Stackar :(

Jag kan fatta hur arg du måste ha blivit när du inte fick biljetterna.



Men tur att det fanns biljetter kvar, :) Du fär ju i allafall bättre platser. <3

Postat av: Vanadesse.

ticnet suger. jag hatar dom, de äralltid så orättvisa.

2009-01-05 @ 22:57:23
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Valle

ah, vad synd att det blev så!



ska du gå själv på konserten?

2009-01-05 @ 23:19:49
Postat av: Estefany

sv till Valle: ja verkligen!. Ja jag tror det eftersom typ ingen av mina vänner lyssnar på Metallica :P. Haha

do what you gotta do:P. Men skit samma jag ska ju dit för att se dom och inte för att brevid nån jag känner :P haha

2009-01-05 @ 23:40:10
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Åh, jävla segt. Är också sur, fast mer på konserstället. Åldersgräns, hate hate :(



Metallica <3

2009-01-06 @ 03:38:26
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback