Ingen skola

fuck min skola alltså, jag har sovit i 3 timmar, inte skolans fel utan mitt eget men så jag
tvingar mig ändå upp och drar till skolan och gissa vad!. Mina lektioner vart inställda
för alla hade jag i S huset (finns 2 hus) och det var 7 grader i alla klassrummen så vi kunde inte vara
där. så nu är jag hemma igen, vi fick vänta till 9 för att få våra SL kort.
Sitter annars jut nu o käkar min frulle som är risifrutti, ska nu kolla på Djävulen bär prada och sen
vila lite. Annars under dagen är det plugg som gäller, framför allt teori boken!.

Peace Out!



btw
Grattis till Ben A och Jennifer G som fick en till dotter igår :).

Kommentarer
Postat av: bella

Jasså, va skönt!

Så ni börjar imorgon istället? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback