Lördag

Ja då var det lördag . Igår somnade jag efter 02 och hade satt alarm klockan på 07.30 eftersom jag skulle ta små
syskonen till First hotel för vi skulle käka frulle där. Vi skulle åka hemifrån 09 och jag vaknade 08.45.
Jag vet inet om det är fel på min mobil alarm men det lät aldrig =/. Iaf så skyndade vi oss, lite försenade men
09.10 gick vi hemifrån. Idag har jag alltså käkat frulle i first hotel och sedan varit på stan med pappa, faster
och mina 2 små syskon. Kom nyss hem och nu ska jag kolla lite mejl o så, sen ska jag nog läsa lite i
teoriboken
:D. hoppas ni haft en bra dag :).

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: natta

sv: jo jag har det super bra här :)

jaa men de e ju klart att du ska åka och hälsa på tycker ja, så skönt att man har ett land man kan åka till som man kommer ifrån :) och speciellt med ett till språk-kanon!

det är typ 30 grader =))))

Postat av: anna

nja jag är helst utan snö hehe

2009-01-03 @ 15:44:48
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: bella

Hoppas du haft en bra dag Estefany! :)

puss

2009-01-03 @ 16:47:13
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback