Onsdag

Hej hej:), nu är jag tillbaka, fattar inte ens varför jag gjorde en glad gubbe för jag känner mig
inte glad alls!. Klockan ringde kl 06.00 och jag klev upp nyss, dock vet jag inte vart min telefon tog vägen för
jag hade typ lagt den på täcket när klockan ringde och när jag vaknade igen nyss med ett ryck råkade jag
göra så den flög mot golvet, det var attl jag hörde men jag ser den inte! Måste leta lite snart.
jag har sovit i 3 timmar!!!! jag är så redo för skolan....not!.
Snart börjar jag gråta men va fan ta mig måste jag. hoppas ni får en bra dag

Peace out!


Adriana Lima
                                                                              


                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback