Say what!

nu är de dags för lov igen typ :P haha eller VTFF som min skola kallar det för egetligen är det inget lov.
Men vi har frilufs dag (stav?) på måndag och sen är resten av dagarna till att fixa gammalt skol arbete,
jag ska till skolan för att skriva ut foto bilder som ska hänga  i skolan sen för jag har ju foto som inriktning :)

Mitt schema efter lovet, inte fel!, dock känns torsdagen jäkligt onödig så ska prata med lärarna :).
Men undra om fler kurser läggs till?, kanske min webb design börjar nu, men jaf funderar på att
byta den till musik produktion, det tyckte min mentor att jag borde ta då jag har ett stort intresse
för musik :)


btw , Mimmi du måste skicka om bilden för jag har inte fått den, skicka till hotmailen för som jag sa
är det nå fel på min skol mail. puss!


update: okej fler kurser ska läggas till :/, men inte många tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sådär kommer inte schemat se ut sen, de är inte klart än så du kommer få fler kursen lilla gumman ;) jag ska skicka bilden nu :)

Postat av: Sandra

Tjena!



Gjorde du g-testet i torsdags? eller ska du göra den på onsdag nästa vecka? :o

2009-01-18 @ 09:49:15
URL: http://sandruttilutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback