Steffi bloggar!

jäklar, blir inte så ofta längre som jag bloggar men internet har ju krånglat så.
Men annars så sitter jag iskolan nu och har trafik kunskap och vi ska jobbar färdigt idag
med vårat trafikkunskap arbete. Idag vet jag inte vad som händer och egentligen har jag
massa grejjer o blogga om men ALLT är ju hemma :/.

Sen så skrev några att de drömt om JOhan palm, haha då kom jag på att jag också gjort det en
gång. Han kom ut från festival området i storsjöyran(östersund) med massa sockervadd kladd runt munnen
(och nej jag slickade inte bord det :P) utan jag gick bara fram till honom och började snacka och som tur var det ingen som ryckte i honom sen kom hans 2 tjej kompisar så där gick vi och snackade bara haha, rätt trevligt,
skulle gäran sncka med honom för jag tror nog attt vi har mkt gemensamt och skulle kunna snacka om mkt
men ganska omöjligt då så fort han är ute så rycker alla i stackarn:P

Nu ska jag jobba peace out!

Kommentarer
Postat av: emma

jag sitter i rummet bredvid ;) hih, ska du gör aom provet idag som mig? det där om paulindas prov/läxförhör?

Postat av: bella

Åh det skulle inte vara dåligt att träffa Johan Palm inte! :)

Hoppas vi får göra det igen Steffi!

2009-01-15 @ 18:12:31
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback