Torsdag


Snygg cover på Alssandra Ambrosio

Hejhej vaknade för ca 50 min sen och direkt när jag gick upp satte jag igång
men att fixa en kladdkaka:). så nu ska den ut så ska jag få njuta av den till
frukost. Sen ska jag fixa lite plugg. Sen vid 13 ska jag åka in mot skolan och
möta Emma för hon har en lektion idag och jaag hade ingen. Sen ska vi till
en kompis för hon ska klippa mig så jag får se om det blir lugg eller ej :P.
men nu måste jag till kladdkakan.

Peace out!


update:
V kunde inte klippa mig idag för de hände nått så vi ska ta det en annan
dag istället, men tror att jag klipper lugg själv idag, får se hahha. misslyckas jag får
jag väl sätta upp luggen o gå så tills den blivit bra igen:P.

Kommentarer
Postat av: sheima

okej va nice :) hur ere

Postat av: Philip

GRRRR!!!

2009-01-29 @ 12:54:58
URL: http://philipalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback