Lillis

Nearer my god to thee
Amazing Grace  

Imorse så vaknade ag flera gånger av att Tossan jamade o klev på mig
men jag var så trött så jag fortsatte sova. Men hon fortsatte så efter 30 min
bestämde jag mig för att kliva upp ändå och då då såg jag att det låg en liten
död kattunge på min säng. Jag flög upp tog den i handen och sprang till
min bror. Men den var död :(. Hon har inte fått nå fler ungar verkar de som
och hon verkar inte ha kvar några heller i magen. Vanligt att de bara får 1?

Juste har inte skrivit på bloggen att min kisse va med bebisar tror jag.
Men nån vecka efter att hon kommit hem sedan hon forsvunnit så märkte
vi "symtomer" på att hon verkade gravid. 

Men nu ska jag ner till tvättstugan eftersom Tossan kunde ju tydligen inte
valt en bättre plats än min säg o föda på så på både täcken o lakan fin en fläck
med blod.

Men nu undrar jag om man ska göra nå speciellt med Tossan eftersom henner
"spenor" är fulla med mjölk men ingen katt kommer ju ta maten :/.

R.I.P lill kisse <3

Kommentarer
Postat av: AnnieC

Va roligt! :)

Ja, var är alla coola bloggar? Palla läsa om blondiner och deras naglar...... :/

Postat av: Ida

Usch då =/ Vad hemskt!

2009-07-29 @ 17:16:26
URL: http://sjida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh. tråkigt att höra om den döda kattungen! "/

2009-07-29 @ 20:36:23
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Lina

Amen nej nej nej :( stackars kissen!

och jag som precis skulle berätta för dig att ja ville ha en av kattungarna och mamma gett mig ok :O :( <3

2009-08-01 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback