Sonisphere och Stagedive festival

Ja nu skulle jag egentligen varit i hultsfred, det är där jag borde
vara men ändå är jag här i sthlm. Fan. Om ca 3½ timme ställer
sig dom bästa i världen sig på scenen i sonisphere för att köra
ett gig på 2 timmar. Men de kommer förhoppningsvis tillbaka
till 2011 och klart jag väntar på dom!. Sen försöker jag glädja mig
och tänka på att jag faktiskt redan sett dom i år. Har även fått se
Kings of leon och The killer för första gången. Senare blir det också
att få se Muse!!! :D. Kanske green day också. Vill jätte gärna se
Coldplay, men jag måste se hur mkt pengar jag har då biljetten
nog kommer ligga på 1000 kr och jag ska ju till grekland
är de tänkt så då kanske de inte är så bra :P.

Vill gå på stagedive day out festival som är en en-dagsfestival.
Men idioterna sätter ju datumet på samma som när coldplay
spelar, 22 augusti alltså. Men om jag inte har råd o dra o
se coldplay får jag dra till stagedive festivalen o se Dead by april
och sonic syndicate
för 395 istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

du, skit i coldplay (a) MEN jag är med dig till 100 % på den här festivalen, dels att Dead By April är där men sen MILLENCOLIN with I LOOOVE! :D <3

2009-07-19 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback