Tisdag


Hellu, har haftt fullt upp idag
. Var in till stan ett tag och sen
kom jag hem o lagade mat i 2 timmar, blev kyckling m hassel-
backspotatis,lite sallatd och tsatsiki på det. Min Bror Hernan
fyller 22 idag så de har vi firat med mat och tårta. Det är även
Perus(mitt hemland) nationaldag idag :P haha, lite komiskt
då min bror precis som jag är hel peruan föddes på perus
nationaldag :P. Slänger iväg ett grattis till min vän Julia som
också fyller idag. Hipp hipp hurra :D!!

Annars är jag proppmätt just nu av all mat. Ska kolla på lite serier
på mtv.com, alltid kul. Igår satt jag o kolla på ett program där som
hette "16 and pregnad". Såg avsnitt 1,2 och 6 vilka jag rekomenderar.
Haha säger det igen, men dom fick mig att gråta, kan verkligen förstå
hur jobbigt det är att ta hand om ett barn vi 16 års åldern och många
beslut som måste fattas. Varje gång jag så dom gråta i serien grät
jag med dom, går det ens att inte dras med?. Kan verkligen sätta in
mig i deras situation, det är nog därför :P
 
På avsnitt 6 måste jag bara
säga att jag bara älskar den söta pojkvännen/pappa efter att han läst
upp sitt brev som han skrivit till sin dotter, hur fint var inte det???.
Hahah o de va inte lite han grät heller och själv satt ja där o grät med 
honom hela tin. 
 
Och Farrah i avsnitt 2,
visst hon kan verka lite ytlig som hinner sminka sig efter att vattnet gått
men det enda som spelar roll är ju att hon tar hand om sitt barn, vilket
hon gör bra. Kan förresten avslöja att hon inte väljer och berätta för pappan
till hennes barn att hon är gravid, minns inte riktigt varför men de var helt
enkelt inte ihop längre. Men läste att pappa till lilla flickan dog i en
bilolycka
och fick aldrig se sin dotter :(. Men det är ju fint att något av
han lever än :)

Kommentarer
Postat av: julia

tack så mycket!:D hehe! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback