Gadda

hellu, om en vecka är jag i bangkok!
Såklart har jag börjat kolla upp vilka ställen vi ska dra
till, marknader, varuhus osv. Men jag har nu bestämt
mig för att tatuera mig i bangkok
. Jag har ju länge
velat tatuera mig men eftersom sommaren är här
och det är nu man har minst pengar tänkte jag vänta
med det tills efter sommaren. Men nu ska jag ju till bangkok :D
så varför inte gadda sig där:P. Jag har kollat upp lite
angånde tatueringar där
o de mesta låter bra, har hittat
ett bra ställe i bangkok och de mesta är ju självklart.
Typ som att kolla hygienen o sköta såret/tatueringen
så ska de gå bra. 

Just nu är det ju regn period i Thailand men inte allt för
jobbigt har jag läst. Jag åker alltså inte ner till Thailand
för sol och bad, så de här med regnperioden (eller
monsun kallas  de tror jag :P) gör mig inget. Jag kommer
ändå ha fullt upp med att gå till olika marknader/varuhus
och grossister :P

Jag har än inte en ändå tatuering men har redan planerat
in hela 4 st :P.

Här vill jag en av tatueringar men detta ska inte bli min första,
Har hört att de gör galet ont att tatuera på revbenet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback