Im going to Bangkok!


Hellu :D!!
Igår fick jag reda på att jag drar till Bangkok nästa tisdag :D!!!
Fast det blir bara i 5 dagar och jag åker dit för buisness ;).
Hahah nej men shopping ska jag hinna med, är sugen på o
köpa söta men onödiga grejjer xD fast Kina eller Japan känns
mer som stället för o köpa sånna grejjer, men skitsamma :P.
Bra start på sommaren säger jag bara.
Jag ska åka dit med pappa och Silvia.

Jag vet att 90% av alla där kommer börjar snacka thailändska med
mig, för det har hänt miljoner gånger att folk trott att jag kommer
från Thailand :P.

Thailändare eller Peruan?


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Sv: Nja, dem finns tyvärr bara i st.41. Jagbeställde dem för ett tag sedan men dem var tydligen slut så fik aldrig dem :(

Postat av: Alice

haha.. nej Steffi du ser inte ut som en thailändare. :P Du liknar ju mer en kines. <3

2009-06-14 @ 00:02:43
URL: http://kesteris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback