Måndag

Hallå hallå :D
det är sjukt va smal min lilla kisse har blivit.
Men 5 dagar utan mat så klart man blir så smal.
Men nu ska jag mata henne med bara blöt mat och
mjölk. Ska strax in i duchen o sen dra in till stan en
stund och efter det ska jag nog möta upp Emma och
Alice för att chilla i Rålis. Juste jag kom ju på att man
tydligen kan beställa pizza till rålis ^^, för jag o Mimmi
såg det en gång. Men nu till duschen. Juste
ta vara på idag för imorrn o dagarna framöver ska
bli regniga o ligga på14 grader. Idag är det ju 28 grader
här!!!, dör ju :P

Förresten så nu New moon trailerna och damn
va spännande!!!!!!!!! längtar till filmen kommer ut.
 

aah va irriterad man kan bli på vissa människor alltså....

Kommentarer
Postat av: julia

ååh, jag längtar:O:D galet bra! haru läst böckerna ännu?;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback