snack

Pappa och jag pratar om festerna jag går på(som han tycker jag går på för mkt) , krogen och festivalerna jag ska på i sommar

Jag - Man lever bara en gång!
Pappa - och hur länge hade du tänkt leva? (syftar på att jag lever "farligt" )

hahha papi min är rolig :P


Men hörrni ta de som motto, man lever bara engång, men de ska också vara minnesvärd.
Gå ut ha kul, men ta hand om dig. Vet inte hur många gånger jag har fått säga till pappa
"Oroa dig inte, jag tar hand om mig". Drick lagomt!, de är inte värt de om du inte ens minns
kvällen, kan ju till o med sluta på sjukhuset! Och att spy är inte mysigt alls(o nej jag har inte
spytt när de varit alkohol relaterat, thank god) Men många gör det och det är
sååå ÄCKLIGT!! Så ta hand om er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback