Sommarplaner

17/6 - Sommarlov

21/6 -sundsvall?

29/6- 4/7 - Sundsvalls Gatufest (ska bara gå 1 "betaldag")

8/7-11/7- Hultsfred

15-17 /7- Jobba på sonisphere inför

festivalen

18/7- METALLICA @ SONISPHERE

Åka till Grekland nångång i slutet av lovet



Här ser ni hur stressad jag kommer vara i slutet av juni början
av juli :P. Har liksom en dag mellan sundsvalls gatufest och då
jag ska till hultsfred osv. Förresten ska13 juli vara vit o inte röd :P.

Det är ju klart nu att det blir både sonisphere festivalen och
hultsfred för mig :D. Sen har jag börja spara till Greklands resan
i sommar! :D

Juste 14 juli är Alexander rybak i skansen, men den dagen måste
jag egentilgen till hultsfred igen för att jobba på soniphere dagen
efter. Men eftersom jag redan sett rybak så kanske ja skippar skansen.
Sen så åker jag ju hem från hultsfred festivalen 12 juli men måste
åke tillbaka dit redan 14 juli, och då känns det lite onödigt att åka mellan.
buss/tåg biljett är ju dyrt :/. Fast vi kanske bilar ner till hultsfred men ändå.

 


Kommentarer
Postat av: julia

åh, vilken dag ska du på gf? :) jag kan också bara gå en dag, på lördag;> vore nice om du också skulle då:D hihi<3 vad ska du göra i helgen förresten? kanske ska till sthlm imorn:o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback