Thailand 09

Dag 1




Dag 2









dag 3



dag 4




dag 5


Orkar inte skriva på varje bild så låter bilderna tala för sig själva,
men på dag 4 på en står jag med en thailändare och det
var min tatuera :P hahah. Kan säga att man känner sig lång
där.

Annars var Thailand en jätte rolig upplevelse, påminner mig
väldigt mkt om Peru faktiskt, båda är ju fattiga länder men har
också fina ställen.

Jag ska helt klart åka till Thailand igen nästa vinter tror jag,
alltså vinter 2010. Men då blir de åka dit med kompisar
för vilket party folk de finns där! ;)
blir väl bangkok i några dagar och sen åka till phuket eller
nå liknande :D. Men innan väntar grekland i slutet på sommaren
och även en annan utlands resa nästa sommare med 08-tjejerna :P.
Hahah vi är bra på att bestämma grejjer långt i för väg ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback