Bad update


Jag i sommras på linas stutsmatta (stavas väl med d? :P) märks att jag
längtar till sommaren, ooh ja!

helllo my friends, har liksom inte varit på uppdatera humör idag men
sånt händer. Jag hade bokat om tvätt tiden till idag men sket i den idag
med för jag fastnade framför tv istället o kollade på "Gene Simmons
familje liv
" och "make me a super model", lööv progammen, sjukt
fina killar finns de i MAS och så finns det en sjukt söt gay kille där
får typ lust att krama sönder honom för han verkar så himla go!
Nej en riktig cutiepie är vad han är :D, make me your faghag!!.

förresten idag höll ja på att slänga bort pengar, för jag hade 2 små
sop påsar i mitt rum och pappa skulle slänga dem på vägen så ramlar
ett kuvär ut där de står på spanska "till Estefany från S" och så kollar
pappa i där så ligger det lite cash i!, jag hade totalt missat kortet och
måste trott att de va skräp och slängde det, vilken tur då att jag har
pappa.

Nej men nu ska jag sova för om jag orkar ska jag ta 2 av mina
små syskon som är här över sportlovet (sportlov i sundsvall)
till first hotel för lite frulle, men det om jag orkar.

go natt och dröm sött så slår de nog in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback