Fredag

Va kass jag blivit på att uppdatera, men sånt händer. Idag har
jag haft skola och sen på foto lektionen var vi och kollade på
foto utställningar. Sen när vi ändå var i stan gick jag, Alice och
Emma runt och tittade och hamnade till slut på donken där vi
satt ett tag och bara tog de lung och snackade. Sen kännde jag
att jag var trött så jag drog mig hemmåt o nu är jag här. Nu ska
jag nog vila lite och ikväll händer inget speciellt, bara chill och
ladda upp inför morgon dagen :)

Peace Out!


Hultsfred vill ha mig dit, så är det bara.
Nu skojjar jag inte
men jag lovar att idag när jag satt på tunnelbanan på vägen
hem och lyssnade på Dead By April så tänkte jag, varför
kommer de inte till hultsfred?,
orkar inte dra till Metaltown
(för dom ska dit) för jag har inte råd med flera festivaler.
O precis nu när jag kollade mailet så hade jag fått en från
hultsfred och där stog det att Dead By April ska komma :O
jag fattar inte vad som händer, jag har helt enkelt tur nu :P.
Det är nog meningen att jag ska dra till hultsfred :D.

Nu när jag ändå har sån tur kan jag också önska
engång att Metallica ska komma till hultsfred en vecka
tidigare så de kommer till hultsfred festivalen och är kvar
där till Sonisphere festivalen som äger rum där 1 vecka
senare:P

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja just ja! Nu kom jag på att jag läst det någon gång! =D När blir det då? =)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ah vad kul, skulle vilja till hultan för lars winnerbäck ska spela varje dag där.

kram

2009-03-13 @ 17:07:42
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sofiya

sv: okej va går du för linje?

har gjort lite allt möjligt idag, läs senaste inlägg ;)

2009-03-13 @ 20:31:56
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hej!

allt bra med dig idag? :)

2009-03-14 @ 10:54:27
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback