Fredag


JAG DÖR!!!! VEM VILL GE MIG VOVVEN!. tror jag börjar gråta snart, ja menar titta bara på
den, så söt så man gråter nästan!

Hejhej. jäkla va sent första inlägget  men har
gjort annat. Idag försov jag mig på engelskan och var as trött,
Idag var det också sista chansen att redovisa boken men jag
försov ju mig och frågade henne ifall jag kunde kompletera
det på något annat sätt o de kunde jag. Sen var det foto b
 och vi var i studion idag igen och skulle göra olika ljus
sättningar. Sen var det för mig, Alice och Emma att dra till
datasalen och sitta o kolla på JabbaWockeez danser och sen
se finalen på americas best dance crew season 3 och quest
crew vann!!!!!! hell yeah.

Är så jäkla trött just nu, men var i stan och kikade förbi h&m
och de har fått in nya skor, fina faktiskt :). men nu ska jag
göra annat. Peac eOut!

Kommentarer
Postat av: bella

Måste kolla på H&M nu! ;D love shoes

Postat av: ♥ SimplyMalin

OHHHH du får gärna ge mig en sådan vovve om du vill? Så gubb-aktig i ansiktet - I love it! :D

2009-03-07 @ 21:50:23
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback