Jacka och Jeans

ska visa jackan jag köpte idag men fanns ingen i strl 36 så jag fick ta en 38:a.
Jag ska sy in den och sy upp den lite här och var för den sitter lite slappt.
Denna är alltså jackan jag snackat om som inte var min stil, för min är mer åt
rockiga hållet men denna jacka ska jag ha till fest och krog kvällar då man går
lite mer uppklädd :).


Jackan, 698:- på H&M


Pilarna visar vart den ska sys om och det är på många ställen, man ser speciellt framifrån
hur slapp den sitter. Nu hoppas jag att jag hinner sy in den till lördag då det är party :)

Sen tänkte jag visa 5 par jeans jag fick av min faster eftersom hon aldrig använder dom:).

De 3 jeans längst uppe kommer ifrån peru, alltså inget märke.
och de nedan är från wrangler och Diesel.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

åååh, du köpte den! En sån vill jag också ha ju, som ser ut som kjol där nere :D Så himla fin! Fast jag vill ha en svart och helst mer i "kappmaterial" :D Du får säga till om du hittar en sån någonstans någon gång :D Det var verkligen inte din stil men som vi pratade om på tunnelbanan från emma så passar den skitbra när vi ska ut se ;) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback