Måndag

hejhej, jag gick upp för ca 30 minuter sen för jag tyckte det var
dags då, så jag inte sover för länge. Men jag är fortfarande trött.
Men vi 14 tiden ska jag möta upp några av tjejerna  i skolan
fast vi inte har skola idag men vi måste jobba med en skol uppg.
Sen är de bara åka hem och sova:). haha nej jag vet inte men har
ingen ork just nu.

lägger in ett klipp som får mig att bli tårögd typ varje gång jag ser
den för den känns verkligen. O hur fin är in låten?!, love it

Min stora dag, musik- Israel Kamakawiwo'ole ~ Somewhere over the Rainbow 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ SimplyMalin

Ohh videon känns verkligen ja.. :/



hey, ska vi lägga till varandra på bloglovin'? :)

Postat av: vendela

Otroligt hjärtkrossande.

2009-03-14 @ 01:31:22
URL: http://vends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback