Metallica Inställt


Jag fattar inte vilken otur jag kan ha
. Jag har räknat ner till
den här dagen så länge, jag har fan väntat i nästan 5 år
på att den här dagen skulle komma. Jag hade laddat upp,
köpt turne tisha och allt
.


Jag följde med min bror till hans plats för han hade aldrig
varit i globen förut, så sen går jag ill min plats och sätter mig
dör och tänkte det är fan 1 timme och 20 min kvar tills metallica
kommer upp
, men jag undrade också varför inte förbanden
spelade, men tänkte inte mer på det så ringer jag Emma för att
prata med henne
och så pratar vi på, plötsligt börjar alla skrika
så tänkte jag nu kommer några men jag trodde att det var
nån av förbanden som skulle börja nu. Men sen ser jag att
det är Lars, Robert och Kirk som kliver på scenen
. Sen börjar
 jag tänka vart är James?. Sen tar de micken o då fattar jag att
de kommer säga nån dålig nyhet. Emma var kvar i luren och hörde
allt. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna men jag hade liksom
väntat så jävla länge på detta och var taggad till 100000, sen kommer
detta, klart som fan att jag blev ledsen. James vart iaf magsjuk och
var på sjukhuset.

Men sen börjar jag se på det positivt, jag får nu se killarna 2 gånger
förutom James Hetfield då, för vi som var där ska spara biljetterna
och så kommer de tillbaka i maj för att ge samma konsert och jag tror
faktiskt att de kommer ge dubbelt så mycket som igår frö de känner nog
lite skuld till oss som var där :). Men krya på dig James, we still love you.

Men kan ju säga att de vart piss stäming, massa som gick runt o
sparkade på grejjer, men vi får ladda om!.



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4597244.ab

Kommentarer
Postat av: ♥ SimplyMalin

Ohh fyfan va synd! Och du som var helt taggad och allt ju. :/

Postat av: Vicky

tycker så jävla synd om dig, sån himla otur :(

2009-03-09 @ 00:36:50
URL: http://vsomivicky.blogg.se/
Postat av: Ida

Stackars dig! =/ Gud vad tråkigt!

2009-03-09 @ 14:48:20
URL: http://sjida.blogg.se/
Postat av: bella

Fyfan vilken otur! :O

2009-03-09 @ 17:39:23
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback