Onsdag

Från rockfoto.se Pete Dorthy @ hultsfred
Hejhej, lite trött fortfarande men det går. Idag börjar jag 10 och har
ingen vanlig skol dag utan kurs info dag istället inför kursvalen
till 3:an och jag har ingen aning vad jag ska välja, om jag orkar
välja om tråååååkiga Matte B, men jag har 50 poäng mindre än
vaanligt att väljap på eftersom jag läst 50 poäng för mycket iår
så för hoppningsvis blir det inte jobbig schema. 

Så det är bara det som gäller idag, ska fixa lite frulle nu för jag
är sjukt hungrig. Ni får ha en bra dag:)

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: bella

Jajamen, hihi! :)

Postat av: Mimmi

svar: Ja, visst gör dom! de brukar alltid bara ha ganska fula skor där, men nu har de fått in några snygga iaf :) <3

2009-03-11 @ 14:10:35
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback