Tisdag


Jag och Alice maj 08 GRATTIS ALICE pumpkin<3

hejhej, måndag höll jag på skriva men tisdag är det ju.
Första skoldagen denna veckan för mig och idag är
ingen vanligt dag för idag är det Alice födelsedag hurra,
hurra,hurra :D.

Idag ska jag o tjejerna in till stan och köpa Alices present
som hon ska få på sin fest på lördag. Ska även köpa
jackan
jag snackat om här på bloggen förut, ni vet jackan
som inte var min stil, nu har jag bestämt för att köpa den
efter att Alice sa att jag skulle göra det. Typ världens finaste
jacka är det, men nu får se sen.

Men nu måste jag göra mig färdig för skolan, ha de bra!
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, det blev ju lite så men shycchhh .. let's do what we can to keep it a secret X)

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback