torsdag

Hejhej ,känner mig så trött nu. Har iaf varit i skolan och haft webb-
design och gick bra idag, fick faktiskt nått gjort för en gångskull,
men vi är en liten grupp på torsdagar så då får man mkt hjälp :).
Sen var de till stan o hjälpa pappa och så gick jag också runt
en liten stund i stan för att köpa små grejjer som hårsprej och
balsam. och nu hittade jag
en sjukt fin vår jacka som jag verkligen vill ha men den är inte min
stil alls
, så jag är sjukt osäker. sen ska jag också köpa en jeans
jacka så jag får se, men jag kan ju få jackan att bli min stil, bara
krydda på på med rockiga skor och nån döskalle sjal ;) haha.

Sen har jag skaffat nya msn messenger och jag HATAR DEN!
ush så ful för nu har de små fyrkanter framför kontakterna istället
för gubbarna :/, bläääää.

Men just tror jag får pengar imorrn så då får vi se ifall jackan
fick följa med hem eller ej. Ska vila nu i 2 timmar, sen ska jag
fixa en engelska uppg, ska skriva om Metallica, så nånting
rolig för engångskull :D.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Haha ja det hade varit kul om Sverige hade ställt upp med tingeling i ESC! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback