fotboll


Jag har länge hejjat på Barca men aldrig riktigt kallat mig för Barca
fan. jag tycker inte att jag engagerar mig tillräckligt mycket i deras
matcher o så för att kalla mig det. Men min storebror och pappa hejjar
på dom och ikväll var de semi i champions league mot Chelsea.
Det stog 1-0 till Chelsea länge tills Iniesta kvitterade 2 min innan
tilläggstiden var slut. Helt otroligt, jag vart så glad. Såg hur glada
alla i barca vart :D haha helt galna. Nu är de manchester united
som möter Barcelona 27 maj i rom.

Dock är de dåligt att C.H spelar i MU för jag har hejjat på
honom sen 2003, men nu i final är det hela laget mot
en man så jag hejjar på Barca som väger tyngre


Inte ofta jag skriver om fotboll på bloggen ;):P

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: halsbanden är massa olika och klänningen är från asos, men dock beställde jag den förra sommaren

Postat av: Anonym

349:- :)

2009-05-07 @ 12:57:07
URL: http://walkfashion.blogg.se/
Postat av: Petra

det var leilas kladdkaks muffins jag hade bakat till min födelsedag! :) Kanon goda! :)

2009-05-07 @ 13:55:25
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback