Im Addicted To It

Tänkte visa lite saker ja köpt denna vecka :)

Skorna köpt på en tradera auktion, men för små :/ Dessa skor är
snarare en 37:a än en 38:a.
ska sälja dom för så mkt som jag köpte dom för, alltså 560kr.



Har letat ett tag nu på ett par sandalklackar som jag kan ha
till vardags för mina andra är det 13 cm klack på vilket
är mer till fest. ville ha ett par på 10 cm, men dessa är 11,
men va gör en cm hit eller dit ;) ju högre desto bättre :P.
Kommer från Nelly.com


lite små nödvändiga grejjer :), eller ja i I-länder xD


frodral ska dock användas som linne.
Den har låg rygg-uringning, perffa till party ;)

om ni undrar va de vita är så är de blixten ;P

Kommentarer
Postat av: erika

Najs steffooo:D har du hittat tossan än?:(<333

2009-05-28 @ 21:14:40
Postat av: Estefany

sv tl Erika: nää :(, men har satt upp lappar nu så får hoppas på det bästa!

Postat av: DG

Gillar linnet den e fin

2009-05-28 @ 22:48:20
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Tina

gillar din blogg

skulle du kunna hjälpa mej att designa min egen för den är vid tillfället en katastrof och jag behöver hjälp!<3 vore väldigt tacksam

2009-05-31 @ 21:37:34
URL: http://www.marstjej.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback