Lördag

Hejhej, bloggade inte igår men hade ingen lust :P, ska bättras.
Iaf så har jag de senaste dagarna verkligen funderat på att göra
en tatuering snart, eller de har jag velat lääänge. Men jag har ju
inte så mkt pengar och jag vill ju köpa kläder och sonisphere
biljett så nu måste jag välja bort nått av de ifall jag ska tattuera mig.
Emma säger att jag inte borde tatuera mig nu innan sommaren utan
efter isf men jag vill ju ha NU NU NU. Börjar fundera på om min första
 tatuering ska bli i nackah/ryggen istället för handleden (får bli min andra)
som jag tänkt innan.

Men så här hade jag tänkt mig tatueringen

Dock ska min flyttas ner lite och inte börja så långt upp utan i axel
höjd. Eller så kör jag bara en text från vänster till höger som
vanligt. Får se men då får jag vänta på pengarna och boka tid
sen :).

Min andra tatuering ska bli på handleden och min tredje ska
bli på sidan vi revbenet :P. Dock inte lika stort som
Megans Foxs

Alla tatueringar ska betyda nått för jag vet att de ska
sitta där för altid. Handlederna ska mina föräldrar
vara på, en varsin. ryggen syskonen och sidan
en av metallicas texter som har en vacker mening.

Kommentarer
Postat av: Lina

intressant blogg, tack för kommentaren!

Kram hoppas du haft en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback