Tisdag

Hejhej, jäkla va trött jag känner mig. Kan inte sluta tänkta
på konserten igår
!:D Dom var ju asgrymma. Helt underbara
live. förbandet 
Machine Head sa att vi (fansen) var bättre än dom förra och i tidningen
tyckte de samma sak och att Metallica också vara bättre, deras
energi verkade ju aldrig ta slut :D. Jag väntar bara på att man ska
kunna ladda ner konserten i Mp3- format men den har inte
kommit upp än. Nej men annars ska jag skynda mig lite
och dra till skolan fast jag känner mig halvt död, ha lite svenska
och webbdesign. Mycket mer händer nog inte men nu måste jag
börja skynda mig lite.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Ja det är synd att det ska vara så dyrt =( Jag ska försöka ta mig råd med hjälp av CSN-bidraget eller något ;)

Postat av: Fredde

Jag kommer aldrig lämna Globen. Min själ är kvar där från igår. Lätt det bästa jag vart med om i hela mitt liv!!! MYCKET bättre än lördagsgiget i mars!

2009-05-05 @ 16:39:02
URL: http://www.rocksvensson.se
Postat av: Fredde

Sonisphere nästa! TAGET!

2009-05-05 @ 17:10:38
URL: http://www.rocksvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback