frågor...

Jag är en vampyr! :D

1. Har du gjort något som du är stolt över denna månaden?
nej, önskar att jag hade kunnat spara pengar, då hade jag varit stolt,
men är inte så bra på det
2. Brukar du köpa spontana presenter?
Inte så ofta men ibland händer det, mest till pappa o bror
3. Vad är det äckligaste du har ätit?
lamm mage, men har inte ätit det sen jag var liten, men alla
andra i famlijen gillar det. helt sjukt, ni hör ju bara hur äckligt det låter.
4. Vem pratar du oftast i telefon med?
My biatch Emma :)
5. Har du besökt någon nöjespark denna sommaren?
Nej faktiskt inte..
6. Samlar du på något?
hmm, tror inte det. eller jo konsertbiljetter är nått jag sparar men, samlar
vet jag inte :P skitsamma
7. Coca cola eller pepsi?
COLA så klart
8. Har du lätt eller svårt för att somna när du lägger dig?
Beror helt på, ibland lätt ibland svårt
9. Bäddar du din säng dagligen?
japp! så fort jag kliver upp så bäddas sängen
10. Hade du kunnat jobba svart?
ja nångång kanske
11. Vad har du ätit till middag idag?
inte käkat än..
12. Oroar du dig för svininfluensan?
asså jag är väälidigt chill med allt sånt typ.
orkar faktiskt inte bry mig, låter sjukt men så är det
13. Har du något "fyllenamn"?
hahha nää
14. När blev du skrämd/rädd senast?
minns inte, men jag skrämde min bror för nån dag sen, as
roligt ju! xD
15. Har du fått sys med stygn någongång?
Yes, i pannan eller skallen eller jaa.
har ett ärr precis ovanför pannan strax efter att hår
börjar. så där fattas lite hår xD



Kommentarer
Postat av: S

det kändes knappt alls att ta septum, men det är ju olika från person till person. Vet piercaren vad han/hon gör så går det smärtfritt till. Kan jag nästan försäkra :)

Postat av: emelie

sv:lussekissarna var otroligt goda.

dom tog slutt diiiiirekt.

2009-11-09 @ 11:30:20
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Hanna

JA, visst det kommer bli as skoj (: .

2009-11-09 @ 11:46:58
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Postat av: becca

hahahah lamm mage :| wtf!?

vart köper man det någonstans?

2009-11-26 @ 12:43:56
URL: http://bkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback