Lördag

Hellu!:)
Fan vad jag längtar till sommaren! tänk er bada, grilla, sitta på
uteserveringarna
 och bara allmänt mysa ute med vännerna.
Längtar till fesival-känslan, då alla på festivaler är vänner med
varandra typ, DEN gemenskapen. MUSIKEN för att inte tala om och
festen på det.

Jag längtar till då jag får  mer cash så jag kan fortsätta på mina
tatueringar
som jag planerat in. Kommer dock inte vara så synliga.
Men fruktar också för den dan då jag ska ta o tatuera de andra sidan
av revbenet med en större tatuering, men längtar såklart samtidigt
xD Knasigt, jag vet.

Längtar till julshoppandet! då alla springer runt i dunjackor,vantar
o halsdukar med händerna fulla av kassar. Julstämningen på stan
och i affärerna, julmusiken som spelas upp när man handlar.
DEN kännslan är underbar. Haha jag handlar typ alltid julklapparna
i ruschen:P.

Längtar till konserterna! Blir ju nu Paramore, Europe och
30 seconds to mars
som är klara. Har ju köpt biljetter till dom.
Fan älskar känslan att få se och höra band/artist live. Det är UNDERBART.
Men vill även på Rock am Ring 2010, men fan va dyrt allt skulle bli för
det är ju tyskland och 3-dagars biljetten med camping kostar 1500 typ,
som en svensk festival. Vill också se Kiss  i stadion i sommar, tänk va
mäktigt o kunna få skriva upp dom på sin "har sett" lista.

en bild från Hultsfred i sommras efter the killers konserten :P.
Så ett tips till er som ska festival i sommar. ha inte vita converse
när de regnat/ska regna. ganska logiskt va?:P

Nu ska jag in till stan. Ciao

Kommentarer
Postat av: evelina

vilken färg är de ursprungligen? :)

Postat av: k

Tackar :)

2009-11-29 @ 00:56:04
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback