Hallelujah moments 2

från idol så klart.
På tal om idol så köpte jag mina idol biljetter igår :).
Blev till 4 kvällar, kanske köper en till men får se, ville
ha till den sista i stockholm innan finalen men dom var slut
så jag kanske köper den i andrahand.

Iaf här är några till hallelujah moments i idol

Erik Grönwall - Eighteen and life

Gabriel Brandes - With you


Sadie Neredini - Resentment


Eddie Razaz - Oops I did it again

Karolina Goczkowska - Egen låt

erika Selin - sista resan 2008. Gillade mer låtarna hon körde
2008 än den hon gjorde på sin auditon i år. Men hon var en av
favoriterna nu så nu hoppas jag att hon håller hela vägen


Alexander Eriksson - Faithful disgrace

Clara Hagman - Warwick avenue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback