Sundsvall


Jag sitter på bussen nu och är påväg till sundsvall.  Jag ska dit o vara barnvakt åt
mina små syskon som bor däruppe för deras pappa skulle på kurs eller nå möte i
stockholm. Så medans han åker ner är jag på väg up :P.
Saknar dom småttngarna mkt och nu i helgen kommer jag få agera "mamma"
och ta hand och laga mat åt dom. Sen ska jag även träffa lite vänner som
jag har som bor där uppe :).

Btw as bra ju att Ybuss har internet på bussen!:D då kan jag ju surfa lite,
men ett minus är ju att jag har lite batteri kvar :/. Jaja

C YA

 


Kommentarer
Postat av: julia

åh sundsvall?:D:D niiiiiice!

Postat av: erika

det var så kul och träffa dig steffooo! hoppas det blir snart igen:D<33333

2009-09-22 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback