update..

Jag har blivit så jäkla dålig på att blogga så det inte sant. Men ska ändra på
det från och med nästa vecka promise!.

Anledningen till att jag har bloggat så hemskt dåligt är att jag har haft fullt upp.
Jobbat en massa på hotellet, umgåtts väldigt mycket med familj och släkten.
Eftersom vi har haft besök från Italien, Norge och Peru. Så vardagarna har fyllts med
antigen jobb eller släkten, resten av tiden nhar jag varit väldigt trött och inte orkat
göra nått. Har umgåtts alldeles för lite med vännerna. Nu förtiden blir det mest bara
på utgångarna vi ses. Nu blir det inte lika lätt och ses som i skolan. Man tackar nej till
utgångar eftersom man inte hinner, eller kan. När man väl kan så kan man inte stanna
länge för det är jobb dagen efter. Är det inte så för mig så är det så för någon annan.
Så det ska iaf bli jätte skönt då att äntligen få vara med mina flickor ordentligt för
vi åker på kryssning nu på torsdag.

Igår iaf var det dop + kalas. Började 11 kom hem vid 12.30. En timme senare
åkte jag iväg till min lilla Kusin Kellys kalas. Det var i hello kitty-tema i riktig
peruansk födelsedagsanda (visar bilder sen). kom hem vid 00:30 eftersom jag stannade
och hjälpte till och städa bort allt. Vaknade imorse, åt en mysig frukost men en liten del
av släkten som är i Sverige och sov hos oss. Sen åka till min faster och säga hejdå till
släkten som sov där eftersom det idag skulle åka hem. Så när de åkte bort bestämde
jag mig och för att de inte var slut med att träffa familj och släkt. Så satte arslet på bussen
och nu befinner jag mig i sundsvall. Men det blir bara en kort visit och får se hur mycket
jag hinner med här. Åker hem redan på onsdag..

Men jag slänger upp bilder sen från både sonisphere och från kalaset som var grym
igår.

Peace

Kommentarer
Postat av: Mimmi

kryssning, yaaaaay! :D <3

Postat av: Mimmi

jaaa, heelt klart! det är bara början på resten av livet tillsammans :) <3

2010-08-31 @ 20:30:53
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: erika

men varför hörde du inte av dig? :(

2010-09-04 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback