Wars come and go, but my soldiers stay eternal

Jag och Alice sitter kvar i skolan och är duktiga, för vi slutade egentligen kl 13.
Men vi håller på fixa lite skolarbeten. Vi har precis svulla lite och fått i oss socker
*tummen upp*. Såklart sitter vi och filosoferar och så här kan det låta

jag- Typ inga killar man träffar har gjort eller gör lumpen, 
        trodde fan att alla killar gjorde det

Alice- Men jag tror många killar är rädda

Jag
- Rädda för vad? tappa tvålen eller?

Så låter det just nu, Alice sa även att en ursäkt killar brukar säga är "jag vill inte vara
med i krig". Man up skulle jag vilja säga, vi båda tycker att det är jävligt manligt
och hett att göra lumpen. män i militär uniform, damn! det är hett





update:

På tal om soldater såg jag en bra film igår som har fått hela
9 oscarnomineringar, lika många som avatar har fått.
Iaf filmen heter the hurt locker och handlar om en kille
som desarmerar bomber i afghanistan. Iaf den här killen
är så himla skön,galen, cool och tuff, älskar han haha.
Tycker inte man ska ta allting allt för seriös, han är ju så jävla
chill! Men bra film, se den!


Kommentarer
Postat av: Elin

Längtar också jättejätte mycket till sommaren!

Det är så himla kallt nu och det slutar aldrig att snö heller :/

Postat av: Sandra

Hahahaha, klockrent!



Mer eller mindre alla killar jag känner/stöter på har/vill göra lumpen :P

2010-02-09 @ 15:15:38
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: shopalicious

Hihi, vilken konversation ni har. Min pojkvänn ligger inne nu, men jag kan säga att deras "uniformer" inte är så värst sexiga. Speciellt inte när de rakar skallen för att hjälmen ska passa ;)

2010-02-10 @ 17:15:47
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback