But I never broke her spirit and she owes that to her bloodline

Matt Morris - Bloodline

Dom säger att "tiden läker alla sår", att det gör mindre ont.
Bara för att man lärt sig hantera smärtan,
betyder det inte att det gör lika ont längre...

Den vackraste som fanns, den bästa, underbaraste,
mest pålitliga, omtänksamma personen som lärde mig
att inte ta något för givet. Att inget i livet är gratis.
Personen som gett mig självförtoende och våga tro på
mig själv. Gjort allt för att ge mig det bästa.
En jäkligt vacker person som började från noll, kom ensam
till Sverige med två små barn och jobbade i motvind.
Den psykiskt starkaste personen som aldrig gav upp...
Min mamma


Kommentarer
Postat av: Becka

Vilken hyllning till din mamma!

Fint!

Postat av: Erika

<3<3<3

2010-01-29 @ 22:24:11
Postat av: Lola May

Vackert!

2010-01-30 @ 07:59:58
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Alice

Nej gud vad fint skrivet Steffi. Jag blev ju nästa lite rörd där. Det som inte dödar en blir man bara starkare utav, fortsätt kämpa. <3

2010-01-30 @ 13:40:46
Postat av: Hanna

vad fint skrivet.. hon skulle vara stolt över dig

2010-02-02 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback