Rhodos 2010

Nu kommer bilderna från Rhodos!

Press play innan ni fortsätter ;)
 Dj Traffic - Stereo love

På dagarna låg vi mest vid stranden, solade(jag under parasoll) och badade.
Men här under så går vi runt i gamla stan(old town).




Här åkte vi partybåt. Där fick vi snorkla lite och åka bananaboat :)
Det lektes även lekar.



Bilderna under är från när vi förade på balkongen :)


På kvällarna gick vi ut och käkade middag, sen oftast gick vi vidare till bargatan
där vi dansade och snackade med folket. Riktigt trevligt place.








Jag och Mimmi med grabbarna från vårt hotell. Riktigt trevliga, sköna och
roliga grabbar.


Vi blev typ stammisar på Local. Riktigt trevlig personal där.
Jag och Mimmi med Romea och Mario.

dance dance dance


Efter bargatan till stranden och nattbada.

Live-bandet @ colorade var riktigt duktiga :)

klappa de söta djuren på vägen hem. Här med super söt vovve.
Försökte klappa katterna flera gånger men dom ville inte.. :P


Vi var pa Pacha & Toxic's fester 2 gånger. Båda gångerna under Ladies night.
Då serverades tjejerna på champagne av killar i shorts och fluga.
Sedan strippade några killar som jobbade för klubben.




Från när vi käkade middag @ old town.

Resan var helt underbar. Helt sjuk också. Så roligt vi hade! All god mat vi käkade,
alla sköna människor vi träffade på. Vi har skapat minnen för livet och jag är
jävligt glad att jag åkte med mina flickor.

Så glad att jag träffade dom, att jag valde den skolan och linjen jag gjorde, och
att dom också gjorde det. För vi är så sjukt olika vi fyra egentligen men vi har
någoting som får oss att hålla ihop ändå. Ända sedan första året har vi hållit ihop.
Vissa har tillkommit andra fallit bort, men vi fyra har hållit ihop. Jag älskar er
brudar och hoppas att den här resan var bara en av många som vi ska uppleva
tillsammans
.

Jag och Mimmi är iaf på för att stanna nere i rhodos nästa sommar,
hela sommaren ut.

Vi är unga nu, vi lever bara en gång. Jag vill inte fastna i något tråkig rutin.
Jag vill ut i världen och uppleva den, testa olika jobb, träffa olika människor,
uppleva olika kulturer, se olika miljöer och kanske till och med göra lite galna
saker
med en viss gräns så klart ;). Så länge man inte tappar sin självrespekt.

Andra rhodos låtar ;)
Geo Da Silva - I'll do you like a truck
Yolanda be cool - We no speak americano
Stromae - Alors on danse

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, det ser ju helt otroligt roligt ut där! Jag vill också se killar strippa, haha.. Vad hette staden ni va i? :)

Postat av: ronja

fina bilder :)

2010-07-07 @ 12:01:40
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback