this wasn't part of the plan, This is the part that nobody mentions, I hope that you know all my intentions were true

 Erik Hassle - All That i Wanted Was You
Då var jag klar för att dra mig in mot stan och möta upp Alice.
Den kvinnan är inte lätt och få tag på, men efter några timmars
försökande fick jag äntligen tag på henne. Det blir en mysig kväll
@ grönan med musik från Hassle och härlig sommarvärme! :)

Jävla härlig bild från flaket!

Det är så det ska se ut, skrika av lycka, sjunga med i musiken (med det
grymma ljudet) ha äckligt blött hår av öl och bara dansa och hoppa..

Peace!


Update 00:23

Var som sagt och såg Hassle @ grönan
och det var bra. Publiken var lite död dock tycker jag. Mest jag, Alice
och tjejerna framför oss som hade lite liv i oss. Hoppa och sjöng med
i låtarna, som det ska vara.

Sen gick jag och Alice runt där lite, sen ville vi vara lite duktiga så vi tog
en promenad till hötorget där vi satte oss och käkade på donken.
Där var det två nerknarkade män som hade varit inne i toaletten
länge så när personalen skulle in, sa den ena knarkaren att de skulle
ringa ambulansen för han kompis i rullstolen var helt väck. Jag satt där
och trodde att han skulle dö för han var typ helt livlös. Läskigt och se.
Som tur kom ambulans pesonalen dit och fick liv i han. Men sen lämnade
dom de 2 knarkarna där bara. Tyckte de kunde tagit med sig båda
och tagit hand om dom lite bättre, iaf så att de var i bättre skick än
vad de var när de lämnades. Sjukt.

 Juste Alice någoting ganska dumt, men lite roligt efter att knarkisen
var i toaletten.
Alice: Det kommer stå i tidningen imorrn 'Man dog i Mcdonalds.. Ingen
big deal'


Kommentarer
Postat av: ronja

sv: tack :)

Postat av: ronja

fin header :)

2010-07-06 @ 12:52:51
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul med grönan :)

2010-07-06 @ 17:10:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: modemix/sheima

ååh herregud vad snäll du är. tack så himla mycket för visat stöd, du är underbar! gör mig så glad så :) puss och kram

2010-07-06 @ 19:50:32
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Hemskt, men kul sagt.



Svar: Tack så mycket :)



Det är enklare än vad man tror faktiskt. Jag var världens godisgris förut, men jag köpte en massa frukt istället. Så fort jag var sugen på godis åt jag en frukt. Första veckan var jobbig, men sedan gick det asbra!

2010-07-07 @ 14:07:09
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: åh vad härligt! visst är det underbart i italien? :)

2010-07-14 @ 17:43:46
URL: http://annamatiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback