Experience is the name every one gives to their mistakes



Hejhej. Sitter här hemma och har varit så jäkla grym på att plugga. Om jag hade
haft det här flytet under hela terminen hade jag nog haft MVG i allt typ ;).
Nu har jag bara en uppg kvar och den är riktigt jobbig. Men den är super viktig.
Men nu orkar jag inte mer så den fixar jag imorrn. För nu ska jag fixa mig
för ikväll blir det fest med familj, släkt och vänner. Vi ska fira två av mina fastrar.

Känner att de kommer bli roligt och väldigt trevligt. Sen efter kanske jag drar mig
in mot rålis och möter upp vännerna där, vi får se :)

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: UMA

sv_ SÅ SJUKT VACKER!!!



Ahaa, vad kul då :) vilka platser fick du?

Postat av: UMA

sv_ okay :D

A7 :)

2010-06-06 @ 12:54:42
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback