Måndag

Hellu!
Det var ett tag sen. Har ju som sagt varit rhodos och igår kom vi hem.
Allt gick bra men lite jobbigt var hemresan för vi hade hamnat precis mellan
två barnfamiljer
. Så framifrån skreks och gräts det och bakom så röcks
stolen bakåt hela tiden..Men man ska inte klaga, hade kunnat varit värre ;).

Resan har varit helt underbar och jag är kär i rhodos, älskar den underbara
atmosfären
 av glada, unga och sociala människor. Det har varit "lite" galet, men va fan
man är ung och lever bara en gång, men vi har iaf tagit hand om oss och alla
kom hem helskinnade ;). Sista kvällen var lite sorlig, man ville ju inte lämna
allt, men man levde för dået. Underbar känsla när vi var inne på Toxic och
"its my life" spelades.

"It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive"


Men nästa år är jag och Mimmi fastbeslutna om att dra dit igen och kanske
till och med jobba där.

några bilder jag hittat på costas.se, den sista bilden är från faceB. Fler bilder och
mer story kommer sen när mina vänner lagt upp bilder :).

midsommar fest som Grabbarna grus höll i

på sexparty @ Grabbarnas

@Pacha

@ barstreet med våran nyfunna vän David :)

Utanför bigbrother. Jag, Lonis och Emms

På väg till barstreet

Till VM då, England åkte ut igår, synd. 3 favoriter kvar to go och Brasilien gick
ju vidare ganska nyligen till kvartsfinalen, där Argentina redan väntar. Så imorrn
gäller det för Spanien att vinna.

Har inte varit så uppdaterad på VM då jag var med 3 brudar som inte var så
intresserade av fotboll, men dom följde med mig så jag iaf fick se 2 matcher:)
De är alltid nått :). Men nu när jag kommit hem är jag tillbaka in i matchen och
sugit i mig info om de jag missat.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: javisst var den härlig! :) åh vad kul, när var du i Rhodos?

Postat av: Becka

Sv: Okej :) Den är jätte bra! :D

2010-06-29 @ 21:49:08
URL: http://beckasins.blogg.se/
Postat av: Carro

Godmorgon :) Hur ska du spendera denna fina sommardag :D?

2010-06-30 @ 09:41:24
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Det är bara att utesluta godis då. Jag var världens godisgris förut, men hade "godisförbud" hela februari och sedan dess har jag inte varit sugen på godis alls. Snarare äcklad, hehe!

2010-06-30 @ 13:35:24
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: taack :)

fina bilder!

2010-06-30 @ 15:03:48
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback