Alice gästbloggar :D


Jag i thailand

Hej!
Jag heter Alice
och jag går i samma klass som Steffi. Jag hade en blogg förut som gick väldigt bra men pressen blev för stor så jag stängde ner den. :( Jag ska gästblogga lite om idag hade jag tänkt. Idag den 31 mars är det min födelsedag, jag fyller 19 år. 19 år är inte en så speciell ålder tycker jag, att fylla 18 år as kul för du kan man gå ut på krogen och 20 då kan man handla på systemet.

Jag vaknade halv 7 imorse då min familj kom in och sjöng för mig. Gulligt kan man tycka, men min pappas sångröst är inte den vackraste och det är inte så kul att få en filmkamera uppkörd i ansiktet när man fortfarande är i "sov-koma". Jag fick en vår-jacka som jag hade valt ut själv från Vero Moda och sen ingenting mer. Jag tycker att födelsedagar är överskattat och jag tycker att det är bättre att min mamma lägger pengarna på min studentklänning än på onödiga födelsedags presenter.

Jag var stressad till skolan som vanligt, sminket blev slarvigt gjort, jag han inte fixa håret och kläderna var ingen succe. Jag drog på mig min nya vår-jacka, vilket höjde hela outfitten som tur var och jag kände mig redo att möta världen. En bra dag, jag fyller år och studiebidraget rullade välbehövt in på kontot. Hummöret försämrades när jag precis missade tuden med en halv sekund men det blev snart bättre när Emma ringde och påminde mig om att Historian inte började förren kl 11, klumpig som jag är hade jag kollat fel på schemat. Jag han äta innan, snacka lite skit i datasalen och gå ut och dra min första cigg på min underbara dag.

Nu sitter jag i datasalen igen och har planer på att dra in till stan och kolla på lite student klänningar.

Jag kanske får äran att gästblogga här igen men puss på er tills dess. ;) <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej vad synd, varför lade hon ner sin blogg? Den där Alice borde gästblogga igen. ;)

2010-03-31 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback