Rhodos i sommar

Hellu, har varit upptagen hela dagen. Har städat för jag håller på byta rum så alla
grejjer måst ju flyttas över, så de tar tid :P. Sen har jag tvättat 6 fulla maskiner
med kläder, sängkläder och lite handukar. vi 11 var jag klar för dagen och
käkat min mellis och tagit en lång varm dusch. Nu ligger jag här o kan äntligen
ta det lungt :).

Som ni kan läsa på rubriken så blir det Rhodos i sommar. Jag & my 3 girls åker
äntligen i sommar på våran första utomlandsresa tillsamman. Vi har typ snackat
om att åka i mer än 2 år och de kan ju inte komma mer lägligare än att vi tjejer åker
några dagar efter att vi tagit studenten!:D

Ja med tanke på att vi bokat resan nu så o en liten del är betals då blir det tyvärr
ingen swe rock för mig i år :´( jaja man kan inte få allt i livet så är det. Tror inte
heller jag kommer iväg på Muse kosterten.. Måste leva riktigt fattigt nu fram till
studenten då jag måste spara ihop till rhodos, sen ska flaket betalas på 600, 
klänningen ska köpas, skorna, skivorna ....... fan va dyrt o va student alltså..

Vi letade bra hotell + pris i Zakynthos, kreta och Rhodos mest men hittade den
bästa i rhodos så fick bli det.

bilder på hotellet vi ska bo på i 2 veckor ligger i rhodos stad :)






Jaja nu ska jag chilla med en film o kakor i min varma nybäddade säng:D
Finns typ inge bättre än o va nyduschad och ha nybäddad säng

Ska ni utomlands i sommar?

Peace


Kommentarer
Postat av: therese - seul.blogg.se

sv: tack så mycket!! =) ja jag med! :P

Postat av: Before29

så härligt med rhodos =)

sv: Jackan är från Ellos faktiskt. Kostar 800 om ja inte minns fel, skitsnygg, fått hem den nu.

2010-03-21 @ 19:32:14
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag ska faktiskt också utomlands i sommar, och vilket sammanträffande! Jag och mina tjejer ska ju till samma hotell som dig. WOW! :D haha!

jaaaa jag längtar! det ska bli så grymt kul, och jag betalade precis första avgiften nyss :D

2010-03-21 @ 19:55:38
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: ANNIKA

VISST ÄR DOM??? :D



ÅH VA FINT HÅR DU HAR

2010-03-21 @ 21:25:03
URL: http://aannika.blogg.se/
Postat av: Linn

Gud vad härligt med semester!!!



Precis, snön ver verkligen inte speciellt efterlängtad..

2010-03-21 @ 21:26:28
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/
Postat av: Erika

Åh så härligt med en utlandsresa! :)

2010-03-22 @ 10:09:43
Postat av: JENNSAN - mitt mode

åh vad härligt att resa!

2010-03-22 @ 12:13:24
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback