Tisdag


Hejhej, sitter i skolan fast jag inte har några lektioner idag :P men
har ingen data hemma just nu ju:P. Men ah jag är på piss-humör.
Min kamera tappade jag så linsen fastnade, jag ligger minus på budget.
Greklands resan ska betalas den 4 maj, jag ska betala flak på 600,
studentklänning,skor, student och slutskivor och på de andra nöjen.¨
jag. vill. gå. och. dö.
Nej men är som sagt på pisshumör.. så har inte så mkt o skriva om.
Men får ta o kolla på bilden ovan och längta mig bort till rhodos :D.

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: alexandra

härligt som satan!

Postat av: erika

<3

2010-04-01 @ 20:22:31
Postat av: Celine :)

där skulle ja vilja va! :D



alexandra: satan e inte härlig :D

2010-04-08 @ 09:18:32
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback