Lördag

Ja eller nu är det inte lördag längre. Det här med att inte äta efter 20
går inte så bra.. igår t ex höll jag på dö för jag var så sjukt sugen på
en nutella-macka, seriöst så led jag verkligen när jag låg där på sängen
och försökte motså. Tillslut kunde jag inte hålla mig så kompromissade lite.
drog på nutella på bananskivor istället :P och jag som inte ens gillar banan
så mkt. Visst det går och äta, men det är typ den enda frukten som mättar.
Kanske för att det är den frukt som innehåller mest carbs som man säger
på engelska ;).

Var ju inte så mycket duktigare idag, eller till en början. Började liksom
med en promenad sen till frukost omelett med tomater i och alberguine
hur fan den nu stavas, sen gick det utför. Åkte till Alice och bakade havreflarn
och kladdkaka som blev torr. Sen käkade jag chickebits MED wokgrönsaker,
alltså inge ris eller så;) så jag typ "kompromiss" käkar :P hahah hälften nyttigt
hälften inte så nyttigt :P. Men vi satt och kollade 2:a säsongen av entourage
också, fan vad jag älskar den serien, så jäkla skön haha. Dock var inte de
andra tjejerna så förtjusta i den när vi hade maraton på första säsongen
förra helgen. Fast Alice ville ha mer, hahaha.

Jaja imorrn ska jag få mycket gjort som tvätt och plugg. Ha det!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback