Lördag


Hallåj! sitter här och har världens värk i rygg och är helt
öm om fötterna. Detta på grund av dagens arbete @ solvalla.
Sprang runt typ hela tiden, torka bord, plocka glas, papper m.m,
slänga sopor, byta sopor osv. och som grädde på moset regnade
det flera gånger
varv 1 av dom var riktigt SPÖREGN och en
annan då de haglade. Men det som ändå häll mig glad var faktiskt kunderna.
De var så goa och glada och man kna liksom inte gå och vara arg när dom
är så snälla och trevliga mot en.

Men nu ska jag byta om till varma och mysiga kläder, fixa lite kvällskäk
och sen bädda ner mig framför tv med en kopp varm choklad :D MYS.
Ladda upp för morgondagen liksom, då blir det jobb igen. Ni som bor i
sthlm borde komma :D riktigt skön stämmning måste jag säga, alla är typ
glada och trevliga. Imorrn ska det vara sol hela dagen :D.
Jag jobbar förresten ute  i ett av öl-tälten ifall det inte framkom ;) höhö

funderar förresten att dra och se steelwing när de har är förband åt
blind guardian den 23/10 @ arenan. Säger som nån som kommenterade
klippet, verkar som killarna har fastnat i 80-talet and i LIKE IT!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3



Nu kan du vinna en bikini i min blogg.. Du har två alternativ att välja mellan. Super bra nu till sommaren och allt!



Missa inte chansen!



Kramis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback