värk!

Hejhej har precis kollat på avsnitt 20 av vampire diares, dör så spännande de slutade.
det är så sjukt braa!.
Lägtar till Eclipse premiären också!! ni har väl sett
trailern ?.

Igår iaf så jag och Emma ute och dansade. Det var roligt, skönt och liksom bara
dansa, dansa, dansa till (oftast) bra musik. Idag har jag dööö ont i neder delen
av ryggen. Vet inte om det är för den långa promenaden igår, kände att de tog
konstigt nog lite där, Eller om det är för gårdagens dans. Nått av det är det iaf.

Ikväll blir det chilla med mina flickor hos Mimmi. Vi ska ha en maraton kväll med
Entourage :D!! Grym "kill"-serie.

Men innan jag åker iväg ska jag nog laga ihop hemmagjorda hamburgare för
papi har köpt köttfärs :D mumma! Älskar att laga mat och baka:D Men mest
av allt älskar jag att äta upp det :P hehe

Foto: tv4 och paulina westerlund
peace!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha jaa ibland orkar man ju inte, men bra att du klarar det lätt ändå! :)



Tack! :) <3

Postat av: evyns

JAg vet fyfan vad kul det ska bli:D äntligen lixom:)

2010-05-09 @ 15:42:53
URL: http://evyns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback