Whatever begins, also ends


Hellu! Sitter i skolan nu och väntar på att min andra lektion ska börja.

Idag gick jag upp vid 6 och satte på mig kläderna på en gång och gick
en promenad på 30 min. Jag vill alltså bli lite mer hälsosammare så i 2 veckor
har jag bestämt mig för att gå en morgonpromenad och försöka äta lite nyttigare.
Det där med ätandet går ju lite så där. Men har ätit frukt idag och
inget godis eller så. Det viktigaste är ju att bara inte äta snabbmat som jag typ
annars käkat minst 1 gång i veckan. Inte bra, så nu ger jag mig 2 veckor och jag
tror jag klarar det. Så Beach 10, here i come ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fan va bra att klara av att gå upp så tidigt för att träna! Jag brukar alltid ställa om klockan när den ringer på mornarna :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback