Black Jesus


Nu har alla sjungit i kvalet. Jay, Geir, Olle och Linda har
fått mig att sväva på moln av lycka. Damn va bra dom var!!


Har blivit ganska mycket bak och matlagning den senaste tiden.
Igår fixade jag köttfärspaj. I lördags fixade jag en märäng &
hallon tårta
 och en choklad och banan tårta. Var till pappa
som fyllde år. Imorrn blir det
nog fixa ihop någon god fläskrätt. Sen på kvällen blire bio
med the girls :D. Tusen gånger starkare. Blir nog en mysig kväll!

På tal om bak så slänger jag fram bild på mina cupcakes jag bakade
till min lilla kusins kalas. + får ni lite till bilder från det söta rosa
hello kitty-kalaset.

Min kusin Kelly och hennes pappa


Piñata fanns så klart på plats



Ja riktig maffig kalas med massa tilltugg och välja på. Godis i överflöd. Roliga
tävligar
med fina priser. Vacker dekoration. Riktigt mycket fick barnen. Fanns
både godis och annat gott på borden. Vid lekarna delades priser och tröst
priser ut. Sen var det godis och grejjer från piñatan. Och när man gick hem
fick barnen antigen en hellokitty-box eller en Ben10-box fylld med festis,godis
och leksak. Jag tror barnen blev riktigt nöjda. Var ett kalas i riktig latino-anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback