Through all the happiness and sorrow, I guess I'd do it all again, Live for today and not tomorrow



Rockfoto.nu

Fan vad man hade velat stå i globen i tisdags. Se Ozzy stå med armarna
utstreckta och ljuset på honom. Mäktigt. Åh setlisten var ju fan bra.
Missade något riktigt bra tror jag..

Imorrn blir det grönan och checka in Hoffmaestro! Ska bli kung och få 
se gabbarna. 

Idag är det soligt ute som det också har varit typ de 3 senaste dagarna.
Men jag får fan ta och inse nu att hösten har kommit för det är fan inte
lika skönt ute längre. 

Vill ha så mycket nytt men sista lönen kommer nu i slutet av september
så det gäller och hålla hårt i pengarna till jag börjar jobba igen. Juste
måste ta tag i det där och söka jobb... Do o die typ. Men vette fan alltså
det skönaste är ju att jag inte har nått som binder fast mig. Kan ju dra till
Norge om jag vill och jobba där. Finns tydligen massa jobb där säger min faster
som bor där. Eller varför inte testa min rostade italienska och jobba där?. Har
ju en faster som bor där och det gör ju det hela enklare. 
Men söka jobb ska jag!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Åh, jobb! Jag blir så avis när jag läser minsta lilla "nu ska jag till jobbet", "kom precis hem från jobbet". Jag behöver verkligen ett jobb, söker som tusan men oj, så svårt det är att få napp.



sv: Aj då, ja då förstår jag din situation alltså. =/

Postat av: - Alexandra!

sv: Det är verkligen toksvårt att hitta jobb, i alla fall just nu. Eller så finns det jobb men ingen orkar höra av sig tillbaka. =/

2010-09-09 @ 13:59:21
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: julia

kom till osloooo! :D:D:D

2010-09-09 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback